Warsztat:
“Te koszmarne cyfry”Spacerkiem po "uliczce Cyferkowej",
czyli jak nauczyć liczyć dziecko z Dys*
Forma:
Warsztaty on-line oparte na prezentacji, ćwiczenia praktyczne
Cel:
Nabycie praktycznych umiejętności pracy z dzieckiem zagrożonym lub już ze zdiagnozowaną dysleksją w zakresie podstawowych umiejętności matematycznych.
Grupa docelowa:
Nauczyciele wczesnoszkolni, nauczyciele matematyki, pedagodzy, terapeuci rodzice, opiekunowie (słowem, każdy zainteresowany tematem)
Miejsce: On-line. Zajęcia prowadzone są na platformie zoom.
Termin: 20 sierpnia godz 09:00 -15:00
Cena: 200 pln rodzice/opiekunowie
250 pln nauczyciele/terapeuci
Uczestnicy otrzymują:
Uczestnicy otrzymują zaświadczenie PSK o ukończonym kursie.
Skrypt warsztatów w formie pdf.
Link do pomocy omawianych na warsztacie (do samodzielnego druku)
Zapisy:
zapisy@tabliczkamnozenia.pl
Zapytania związane z warsztatami:
napisz@tabliczkamnozenia.pl
+48 889 838 644
O warsztatach:
Szkolenie prowadzi Barbara Piast autorka metody Bajkowa Matma (Ulica cyferkowa, Bajkowa Tabliczka, Zegarkowo)
Prelegentka, sama borykająca się z dyskalkulią, zdradzi tajemnice jak otworzyć maluchom zamknięte wrota do Królestwa Matematyki.
Pokaże i nauczy jakie pomoce edukacyjne stosować w dyskalkulii, jak uczyć, by nauczyć.
Poruszy Zagadnienia:
Cz 1. godz 9:15-11:00
Dyslektyczne cyfry (błędy w postrzeganiu cyfr przez dyslektyczne oko)
Dziurawe mosty - Ćwiczenia Kinezjologii Edukacyjnej wspierające pamięć matematyczną
Terapie wspomagające.
Dyslektyczne cyfry (błędy w postrzeganiu cyfr przez dyslektyczne oko)
Dziurawe mosty - Ćwiczenia Kinezjologii Edukacyjnej wspierające pamięć matematyczną
Terapie wspomagające.
Cz 2. godz 11:15-13:00
Nauczanie wczesnoszkolne a dziecko z dys* -
o skutecznych metodach.
Dlaczego zdolne dzieci nie mogą nauczyć się dodawania -
o dysleksji i dyskalkulii
Liczba kardynalna a porządkowa
Mnemotechniki w matematyce-
gwarancja sukcesu edukacyjnego w dyskalkulii
Cz 3. godz 13:15-15:00
Uliczka cyferkowa.
Wartość cyfry – ćwiczenia
Mnemotechniczne sposoby na przekroczenie progu dziesiętnego
Osoby zainteresowane, prosimy o wcześniejszy kontakt celem przesłania spisu potrzebnych pomocy, bez których te warsztaty przestają być interaktywne.
Nauczanie wczesnoszkolne a dziecko z dys* -
o skutecznych metodach.
Dlaczego zdolne dzieci nie mogą nauczyć się dodawania -
o dysleksji i dyskalkulii
Liczba kardynalna a porządkowa
Mnemotechniki w matematyce-
gwarancja sukcesu edukacyjnego w dyskalkulii
Cz 3. godz 13:15-15:00
Uliczka cyferkowa.
Wartość cyfry – ćwiczenia
Mnemotechniczne sposoby na przekroczenie progu dziesiętnego
Osoby zainteresowane, prosimy o wcześniejszy kontakt celem przesłania spisu potrzebnych pomocy, bez których te warsztaty przestają być interaktywne.
Chcesz zobaczyć jak było na poprzednich warsztatach?
Kliknij poniższy link
https://bajkowamatma.blogspot.com/2018/08/co-ma-zrobic-wykadowca-gdy-grupa-mu-sie.html
Znajdziesz nas też na:
Komentarze
Prześlij komentarz